TYPISKT X2

Typiskt 1. Det är väl ändå typiskt. Igår när jag jobbade 12.30-22 så var det strålande sol, varmare ute i solen än inne på lagret. Och idag, när jag har en ledig dag så snöar det och är allmänt grått... Jag ville typ inte stiga upp imorse. Jag låg under täcket och var lite smått negg och tänkte att det fanns en chans att det kanske var roligare att sova.

Typiskt 2. Det är dags att köpa ny dagkräm, sminkborttagning, ögonfransböjare och foundation. Allt tog slut samtidigt. Typiskt igen! Det är inge roligt att lägga pengar på "måste" saker. Något som är positivt idag är att jag har tid att träna! Woho. Det var länge sen nu. Hälsostudion here I come!
Sol igår och snö idag, riktigt aprilväder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0