LAS VEGAS DAG 3

Vi drog oå ett poolparty på dagen. Hängde där till klockan 18 då vi gick tillbaka till hotellet och la oss i poolen och drack en FSD (frozen strawberry daiquiri). Sedan snyggade vi till oss och gick ut på kvällen.
Det är svårt att se att denna bild faktiskt är tagen inomhus




Inne på poolpartyt
Hemma på hotellet igen. Vi bodde på 58:e våningen och man fick lock för öronen varje gång vi åkte hissen upp
Julia svalkade sig
Alex väntar på maten
Julia fick en drink jag tyckte liknande en fiskskål
DJ Duck Sauce (ni vet, Barbra Streisand) var på plats och spelade musik ute på klubben. Dom hatar inte tjejer i Las Vegas, jag och Julia gick in gratis medan grabbarna fick betala 40 dollar var för att komma in
Tak var överskattat, vi festade under bar himmel
Jag vet inte vad som hände med min skjorta här
Visst liknar det station 8 lite?
Mina fötter gav upp där vid 2-3 tiden på natten och jag och Alexander traskade hem, jag barfota

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0