ÅRSRESUMÉ 2011

Januari. Firade 4 år med Alexander i Piteå och senare på stadshotellet där vi sprang på Bingo Rimér.
Februari. Jag var i Göteborg och hälsade på käraste Emilia i några dagar.
Mars. Jag fyllde 21 år och firade med Alexander på Aurum med bastu och bad. Var på IKEA med Alex, Victor och Sarah, gick på hockey med familjen Andersson, myste med min favvotjej, Alex köpte två för korta innerdörrar och Book lagade mat.


April. Jag var less på att aldrig ha några pengar eftersom allt gick åt att spara till USA-resan, jag trodde jag ville ha lugg, jag hade födelsedagsfika med vännerna, jag fixade naglarna för första gången, vattnet i Skellefteå blev odrickbart, jag var i Luleå med Helena och Julia, mamma styrde smörgåstårta och topmodel, jag, Alex, Stina och Erik gjorde grekisk sallad och åt ute på gården och megafonenfesten ägde rum på folkparken.


Maj. Började packa ihop alla saker på kågevägen och Joanna (kattunge vi tog hand om) flyttade till nytt hem.
Juni. Flyttade ut från läggan på riktigt. Piteå med Julia som tatuerade sig, Umeå med Julia, Lanternan, basket, tennis och hopp i boviken med Alex, Julia och Erik, midsommar i Antons pärons hus, grillmiddag hos Erik och senare på kvällen gick vi ner på stan för att kolla in stadsfesten som just dragit igång.
Juli. USA! New York, Miami, Key West, Orlando, Los Angeles, San Francisco och Lake Tahoe
Augusti. Las Vegas, San Diego och Los Angeles. Hem till Sverige igen och flyttade direkt in i stugan i boviken.
September. Sundsvall med mor och Alex, stugfest i Rasmus stuga, spelade min bästa bowlingserie någonsin och hade middag i lusthuset.
Oktober. Hade en liten personalfest, Emil och Agge kom och bodde med oss över helgen och thailandsgänget var här och fikade (alla utom Astrid).
Novemver. Jag och Emma åkte till Stockholm och såg Rihanna och jag och Alex grabbgäng var i boviken och lagade middag + bastade.
December. Gick och såg Magnus Betner, åkte till Umeå och hade en riktigt rolig helg med Alex, Emil och Rosanna, träffade Emilia & Sara, träffade Erik, hängde med Bella, Helena, Elin och Julia, hade en mysig julafton, gick ut på juldagen och hade en trevlig kväll, och firade nyår i boviken med vänner och firade tolvslaget inne i stan vid bron och kollade på fyrverkerierna!

Kommentarer
Postat av: Karin

Grym blogg! Vad använder du för rouge du ser sådär nypon fräsh ut!?

2012-01-01 @ 14:22:37
Postat av: Linda

Hej! Hur tog ni er runt i USA? Flög ni till New York och sen tåg genom USA eller flyg? :)

2012-01-01 @ 17:34:34
URL: http://felindas.blogg.se/
Postat av: Julia

Tack Karin! Jag använder make up stores blush complex :-)

2012-01-02 @ 14:37:07
URL: http://juliabomans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0