SUNDAY

Alex och Emil kom och mötte mig hos Rosanna just efter klockan 12. Vi prommenixade in till stan och åt lunch på MAX, vilket var Alex val. När Alex ätit upp sitt skrov + sin extra hamburgare som han beställt så gick hans stol som han satt på sönder. Det retade vi honom för. Inte lika mycket som vi borde ha gjort men lite grann. Sedan släpade jag med grabbarna på stan en kortis innan vi landade i Emil lägga och såg hockey. Jag hade skittråkigt. Men efter hockeyn spelade vi kort och då blev jag gladare! Poker och finns i sjön var der vi kom på. Nu är vi hemma i Skellefteå igen. Tror vi ska svänga in på ica och handla men jag gruvar mig då det syns ganska tydligt att jag sovit dom dryga två timmarna det tog att åka hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0