FRÅGOR & SVAR

1. Stänger du av mobilen när du sover?
2. Hur såg du ut på högstadiet?
3. Hur kommer du att se ut om 20 år?
4. Hur var du på dagis?
5. Hur är du att ha som arbetskamrat?
6. Biter du på naglarna?
7. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
8. Skulle du kunna gå upp kl 3 på natten för att hämta pojkvännen på krogen?
1. Stänger du av mobilen när du sover?
Nej det gör jag inte. Jag använder mobilen som väckarklocka. Men jag puttar den så långt bort från skallen som jag kan. Jag blir alltid lika förvånad när jag vaknar till på riktigt och ser att jag nått mobilen.
2. Hur såg du ut på högstadiet?
Jag hade blont ganska långt hår, en jeans och t-shirt look med rätt så slitna skor tror jag. Mitt skointresse på högstadiet var 0. Bild söker jag reda på om någon vill se.
3. Hur kommer du att se ut om 20 år?
Då har jag nog satsat på ett axellångt mörkt hår och fyllt en garderob med stilrena märkesplagg som håller år ut och år in. Det är inte så noga iof om det är märkes eller inte. Men en snygg åldersanpassad klädstil blir det. Jag har sett många bra exempel på kvinnor i 40-årsåldern som inspirerat mig.
4. Hur var du på dagis?
Förmodligen vild.
5. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Jag tror att jag är skön att jobba med. Ett litet minus får jag för mitt intresse att skrämma folk på jobbet, men annars är jag nog kung. Eller? Vad säger ni arbetskollegor? Höjde jag mig själv till skyarna nyss utan anledning?
6. Biter du på naglarna?
No no. Det slutade jag med för måånga år sedan. Och det är jag glad för.
7. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
En blodig stek.
8. Skulle du kunna gå upp kl 3 på natten för att hämta pojkvännen på krogen?
Japp det skulle jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0