KLIPPA TÅNAGLARNA

Igår efter att jag hade duschat så tänkte jag klippa mina tånaglar. För er som hatar fötter så kan ni ju sluta läsa nu. Jag antar att ni redan fått rysningar. I alla fall, jag tänkte klippa mina tånaglar men jag blev lat och avstod. För att jag inte gjorde detta så drömmer jag alltså inatt att jag är på något jag tror min hjärna ville skulle likna ett form av gympapass i en liten lokal. Personen som höll i gympans övningar kom efter ett tag på en ny övning alla i rummet skulle göra. Alla skulle röra mina fötter och den som bet i min tå först vann. Under hela tiden det där hände i drömmen så tänkte jag inte "shit det här är en skum övning att göra" som man normalt sett hade tänkt. Eftersom att det var en dröm så var det ju det mest naturliga i världen så istället tänkte jag "varför klippte jag inte mina tånaglar... huvva så äckligt". När jag vaknade så insåg jag hur straffad jag var över att inte hade klippt dom igår. Och gissa vad det är jag ska göra nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0