SÖNDAGSMORGON

Jag hade ställt min klocka på 08.50 denna söndagsmorgon. Jag var tvungen att gå upp och jobba. Det var tur att jag inte var allt för trött, för hjälp vad skärpt jag var tvungen att vara för att hänga med i det nya programmet jag håller på att lära mig. Det är alltid roligt att lära sig något nytt, när man väl kan det. Processen vet jag inte om den är lika rolig. Man känner sig mest dum. Nu är det 4 timmar kvar innan jag börjar jobba på mitt andra jobb. Antingen så blir det en sväng till kåge för att kolla på någon is (eller vad det nu var Alex sa) eller så blir det något annat. See ya.

Kommentarer
Postat av: Therese

Vars köpte du din blackberry?

2011-02-27 @ 19:03:41
Postat av: Hanna

Kan du inte skriva ett inlägg med för och nackdelar med din blackberry?:)

Är sugen på att köpa en, men det är lite svårt att få reda på info om den när man inte känner någon som äger en!

2011-02-28 @ 22:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0