ORLANDO DAG 3

Disney Worlds vattenpark Typhoon Lagoon hade vi först tänkt åka till. Men efter att ha pratat med några så bestämde vi oss för att åka till en annan lite vuxnare vattenpark som hette wet n wild. Det smörjdes in rejält med solskyddsfaktor 30 och 50 och inte nog med det, vi alla hade på sig var sin rashguard. Solen här är otroligt stark och dumma som vi var brände sig alla första dagen vi såg solen. Typiskt svenskt att lapa sol i sinne direkt man får chansen. På kvällen åkte vi till Magic Kingdom.







Kommentarer
Postat av: julia

ska ni något till universal studios? det är nog det roligaste jag har gjort nånsin tror jag! OM ni ska dit rekommenderar jag att ni köper ett expresspass! svindyrt men åh så härligt att glida förbi timmesköerna :)

2011-07-13 @ 15:14:38
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/
Postat av: Mor

Vad var det jag sa :)

2011-07-13 @ 16:38:23
Postat av: Sara

åh vilka flashbacks jag får. usa är helt HELT underbart.

2011-07-17 @ 21:54:02
URL: http://www.nojsbotwin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0