SAN FRANCISCO D. 2

Vi började dagen med att gå till Golden Gate bron

Det fotades en hel del

Man såg även Alcatraz från vägen vi gick

Det hoppades en del

Fotades lite till

Väl ute på bron fick man lite höjdskräck. Vi gick ungefär halva bron innan vi vände om och gick in på en sportbutik. Därifrån åkte vi taxi till Chinese Tea Garden som tyvärr hade hunnit stänga. Vi hittade ett annat ställe att äta på och drog och såg på bio efter maten. Filmen Friends with benefits är att rekommendera!



Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej,

Läste tidigare på din blogg att du testat ELOS hårborttagning. Har även jag gjort min 1a behandling i armhålorna och tänkte fråga hur du tyckte behandlingen gick? jag har hög smärtgräns i vanliga fall och man har ju läst överallt att det inte ska ta så ont osv osv så jag var rätt kolugn när jag låg där och bad henne "provskjuta" på överamen vilket knappt kändes så jag andades ut och då började hon och HELVEEEEEEEEEEEEETEEEEEEEEEEET jag har aldrig i mitt liv varit med om något värre. Jag skrek högt varje gång och de bara sprutade tårar, tur jag inte tog smink är allt jag har att säga. Har bestämt mig för att genomföra detta nu med ytterligare behandlingar men jag vettefan hur jag ska överleva, det var de värsta jag gjort smärtmässigt. Hon sköt 21 språlar x 2 armhålor på mig. Funderar på EMLA nästa gång. Tur att personalen är så gulliga..var även och i umeå på Hud.nu. Ska du köra med någon typ av smärtstillande nästa gång (om de blir någon nästa gång haha?) eller har du tänkt kämpa? :) ha en trevlig semester därborta!

2011-07-27 @ 23:04:10
Postat av: Sofia

det gör ont i hjärtat när jag ser alla bilder från san fran. Mitt hem i 2.5 år. Crissy field, ahhh undrar hur många ggr jag har varit där.



Hoppas ni har det gryyyymt kul.

2011-07-28 @ 00:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0