FREDAGEN 10:E JUNI

Steg upp väldigt tidigt igår för att ta bussen till Umeå. Väl där tog värmen och det fakum att man sovit ganska lite ut sin rätt och både jag och Julia var som två zombies på stan. Det bidrog med en hel del härlig trötthumor, sådant uppskattas alltid. När vi var på väg hem till Skellefteå fick jag förfrågan om att sitta och släppa in studenterna på krogen. Jag sket i att jag kände mig sliten och sa ja. Det var lika roligt denna gång :-) Jag var i säng igen vid två på natten och klockan tio var jag på ica. Så ja, jag är trött nu med. Men nu taggar vi om för ikväll har Bella grillkväll och Fia och Ekan har inflyttningsfest. Och imorgon är det jobb igen.
sliten tjej taggar om och drar till bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0