LANTERNAN 2011

Jag var på Lanternan igår med Madde, Julia, Elin och Helena. 3 av tjejerna hade hyrt en 4 bäddars stuga i byske och sov där igår efter utgången på lanternan och idag firar dom midsommar där. Så vi hade en liten förfest i deras stuga sedan gick jag och Elin ut kl. 21.05 för att vi inte hade hunnit köpa några biljetter. Alla som sålde sina på nätet eller utanför Lanternan fick 250 kronor styck för dom när dom själva lagt ut 120. Det skippade vi och gjorde en riktigt tidig utgång istället studenten och jag. Det tog ett tag innan allt folk började trilla in. Elin hann hjälpa mig att förstå mig på min kamera bättre medan vi satt och väntade på brudarna som hade förköp. Dom tidigare åren jag varit där har det varit smockat med folk redan vid 22 typ. Nu var det mer en vanlig utgång i Skellefteå, alla trillade in efter 23. Lyckat iallafall. Jag slänger upp lite bilder från gårdagen.
I den enda stugan som inte var uppbokad på Byske Camping satt vi och minglade innan utgång
Tjejerna hade styrt mat och chips från ICA
Julia skålar fint
Jag faller offer som motiv då Elin ska testa olika inställningar på kameran
Vi skulle bara sitta ute, även om det var 11 grader och på gång att regna
Madde och Julia gick all in och körde tequila shots. Jag var inte avundsjuk
Helena kom och ville kolla vad tjejerna gjorde
Grabbarna som varit i Piteå hela kvällen kom för att skjutsa hem sina brudar

Jag ville också vara med på gruppbilden

När Elin var lite senare ut än jag från krogen så gick jag Alle och Beggan ut på en flytbrygga och kollade läget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0