MIDSOMMARHELGEN

Jag har varit riktigt kass på att uppdatera här på bloggen på senaste. Men jag har ärligt talat inte haft en timme över till datorn. Jag ska lägga in bilder på mina senaste dagar och berätta vad jag pysslat med allt mest. Vi börjar med midsommar.
Jag och Alle åkte till Bonnstan för att möta upp hans familj

Det var smockat med folk

Kransar gick att köpa för 10 kronor styck och pengarna gick till välgörenhet

Dom var fina men dom kliade på huvudet

Jon och Noomi

Barntåget som gick mellan 12.30-16

Det började regna och det var ont om paraplyn

Långklänning och lockigt hår kvällen till ära

Anton och Elin styrde festen på moröbacke

Det bjöds på mat och midsommarsånger

Grabbarna försökte sig på att göra en buffalo på en kompis som ej var på plats via speakerphone
Jag försökte att äta upp min efterrätt själv

Elin och Biggy

Jag och Jessica

Jag min krans och Alexander

På väg hem från festen

Dagen efter jobbade jag 08.45-15.00. När jag slutat låg jag och Alex först ute på gräsmattan och solade med mamma sen åkte vi till Olles och beställde en förrätt och en....

...efterätt. Friterad glass?

När vi var klara på Olles hämtade vi Jessica och Aaro och åkte ut till golfbanan

Vi spelade först korthåls tillsammans sen ville grabbarna visa ett fint hål efter gula slingan
Alex var en perfekt gentleman och bar min väska. Vad han gör med den är dock inte så gentlemannamässigt

Sen började vi gå tillbaka mot bilen. Jag ger tummen upp för en riktigt härlig dag
Vi körde direkt till karamellkungen och köpte godis och hyrde en film. Det tog typ 40 min att få igång filmen då Jessicas päron aldrig använt dvdn till deras nya tv

På söndagen mötte jag upp Erik på stan vid 12.15 och vi gick och shoppade åt honom lite grann innan vi la oss och solade vid älven. Vid 16-17 gick vi till basketkorgarna på norrhammar och Alexander kom dit så vi körde 21 och 7up.

Vi ringde Julia och hörde om hon ville vara med och spela tennis efter middagen. Det var hon på och bilden är tagen efteråt i bilen. Kan ni gissa vem som spelat mest förr?

Efter tennisen ville vi spela vollyboll så vi körde till Boviken där det självklart inte var ledigt. Vi hann spela 3 minuter innan gänget som paxat planen dök upp. Som tur var så hade vi kubb med oss. Så vi spelade kubb. Innan vi skulle dra så kom vi på den smarta idén att testa göra ett danssteg som man fick lära sig när man gick lågstadiet. Alex skulle kasta upp mig i luften och jag skulle lite snyggt sträcka ut benen och landa igen. Problemet var bara att Alexander kastade mig framåt istället för uppåt så att jag nästan landade på huvudet. Alla skrattade tills dom grät typ och så var Alex och Erik tvunga att testa igen för att se om det gick. Jag vart för skraj för att göra det igen.

Båttur runt boviken

Vi körde runt lite men sen var det dags att dra hemåt då killarna skulle upp 06.00 dagen efter

Kommentarer
Postat av: hmm

..att killar ska bära deras tjejers väskor måste ju vara det mest stördaste som finns!!!!! hur ofta bär du din killes väskor? nä precis ..aldrig!!! så varför ska han bära dina?!!!

2011-06-28 @ 15:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0