SEMESTERN HAR BÖRJAT

Semestern har börjat. Jag tog ledig på tisdagen som egentligen skulle ha varit min sista jobbdag innan semestern. Jag tog tag i mina kläder som alla ligger i påsar och valde ut vad som ska tvättas och ungefär vad jag ska packa. På kvällen var vi förbi och hälsade på Sofia och Jon och vid 21 så träffade jag och Alex Stina och Erik och spelade lite tennis och tog en glass vid kajen. Det har varit varmt som tusan dom senaste dagarna.

Det var inget undantag idag. Klockan 9 skulle vi ut och träffa M och V i boviken för att få en liten genomgång av stugan. Jag tog på mig ett par jeans och en kortärmad tröja för att det var så tidigt på morgonen. Ack så fel gjort. Jag kokade när vi stod ute i solen. Det måste ha varit mellan 25-35 grader. Stugan/huset var ännu finare nu när det är sommar och någon har bott där så att det ser mer levande ut. I can't wait to move in.

Vi är hemma i Skellefteå idag och imorgon åker vi till Stockholm. Jag är peppad men samtidigt lite nervös. Men mer om resan sen. Ikväll ska vi på Megafonenfesten med Stina och Erik och innan dess ska jag ha färgat håret (färgen sitter i nu medan jag skriver) ha lunchat med Sofia och Jon, packat allt och lagt in serier på datorn så jag har något att göra på flyget. Btw, finns det eluttag på flygplanen? Och fixa min playlist på spotify.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte skiva eran plan över usa resan? Vart ni ska och vilken ordning och så? :))

2011-06-29 @ 14:26:41
Postat av: Anonym

Kan du inte skiva eran plan över usa resan? Vart ni ska och vilken ordning och så? :))

2011-06-29 @ 14:27:05
Postat av: Julia svarar:

Jag kommer att blogga under resans gång, men tripen ser ut såhär ungefär: New York 5 dagar, Miami och Orlando 10 dagar, 30 dagar i Kalifornien där vi kommer att bila runt. Det blir L.A, San Francisco, San Diego, Las Vegas och säkert mycket mer!

2011-06-29 @ 15:44:53
URL: http://juliabomans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0