sista dagen i läggan

Idag är sista dagen vi har tillgång till vår lägenhet. Det känns sjukt att det blir verklighet nu, att vi inte kommer att bo här. Det är för sent att backa nu. Inte för att jag vill det men nu när vi verkligen flyttar ut idag så tänker jag en sista gång var det rätt beslut. Och ja, jag känner mig peppad på något nytt. Lägenheten finns ju kvar, det är inte för evigt. So lets go Boviken! Vi ses efter 46 underbara dagar i USA. Men tills dess att vi åker ska våra päron få stå ut med oss. Vi flyttar in idag hos Alexanders föräldrar och innan midsommar bor vi hos min mor.
12 juni är flyttdagen då vi åker ut och det andra paret åker in

Kommentarer
Postat av: ast.

men hallå! innan ni åker till amerika måste vi hinna med lite fried rice i någon bangaloo!!

2011-06-12 @ 14:41:57
URL: http://astridmarklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart i boviken är de ni ska bo senare? :)

2011-06-12 @ 22:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0