I BACKEN IGÅR


Som vanlig så blir det aldrig riktigt som planerat. Jag och Alex gjorde varm choklad, tog med oss sittunderlag och körde upp på vitberget igår. När vi kommer och går ser vi hur mina partyprinssesor sitter lite småbakis och njuter av dagen med fika och sol. Så vi satte oss ner bredvid dom och myste. Jag och Alex gav upp lite före Julia och Helena pga. sömnbrist. När vi väl kom hem till lägeneheten och ville sova mer än någonsin så kom vi på att vi inte hade någon ihopsatt säng att sova i. Så vi trängde ihop oss i soffan och slumrade till klockan var 20.38. 15 min senare satt vi i bilen på väg in till stan för att se på bio. Vi köpte hyffsat mycket snacks då vi typ sovit bort middagen och när vi kom till biosalongen så hade vi missat all reklam, score!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0