IPHONE PICTURES

Jag tömde Alexanders iphone på bilder och hittade massa bilder från Paris. Vi var där i maj 2010 med två vänner.
Jag och Emma visar våra vinterbleka ben medan vi fotar för fullt på väg in till Louvren
Jag och Alex gick och satte oss på ett café efter att ha varit på Louvren och drack en kall cola och en kall öl
Första eller andra kvällen satte vi oss på en restaurang alla fyra och drack riktigt goda drinkar
Vi hittade en skylt med en svensk kille
Jag var tvungen att byta till långbyxor från shorts kvällen vi var och kikade på eiffeltornet. Jag gjorde detta mitt på öppen gata (i princip). Mina vänner agerade skydd.
Ännu en varm dag som jag och Alexandxer avslutade vid fontänen nära eiffeltornet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0