UPPRÖRANDE

Länk HÄR. Jag vaknar upp varje morgon lika glad. Varför? Jo för att när jag öppnar mina ögon så ligger det en fantastisk liten söt varelse och sover på mig. Hon väntar tills jag vaknar med att föra liv. Hon kurrar på min mage och jag brukar borra in hela mitt ansikte i hennes päls. Hon är helt underbar. Och lika övergiven var hon som katterna i artiklen som jag länkade till är. Kastrera era katter hos en veterinär. Det finns redan för många som inte har ett hem. Och när oönskade kattungar kommer till världen så finns det människor som är så hjärtlösa att dom dumpar dom någonstans. Ibland utan en rättvis chans till och med. Det upprör mig något fruktansvärt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0