om blackberryn

Till dig som undrade om min telefon så har jag skrivit lite plus och minus i ett inlägg HÄR. Jag köpte min för lite mer än ett år sedan via en annons på blocket. Det var en chansning. Tror jag fick med alla tillbehör och så för 2700-3000 kronor. Jag frågade först i stan om dom sålde någon blackberry, men icket. Dessutom så sa han som jobbade på the phonehouse att det var svårt att hitta någon seriös (nog känd för att man ska vara säker) internetsida som sålde dom. Jag blev kär i telefonens design när jag såg en tjejkompis som hade en och kollade på blocket och hittade en kille som knappt använt sin. Om min skulle pajja så vet jag inte vart jag skulle kunna lämna in det, det är ett minus. Men det har inte varit något större problem med den än så länge. Försök köpa en med styrplatta hellre än styrkula. Det är det enda som ibland tjorvat för mig. Något annat man måste tänka på är att man behöver köpa till något som kallas för "blackberrytjänsten" för att få användning för alla funktioner. Jag fixade det och mitt abonnemang på telenor i Sthlm. Går säkert att fixa någonstans här uppe i norr också.

Kommentarer
Postat av: Soffan

Heej Julle:)

Jag jobbar som reseledare och har gjort det i tre säsonger nu. Började förra sommaren i Turkiet, spenderade vintern på Gran Canaria och valde att åka tillbaka hit denna sommar bara för att Turkiet typ är det bästa landet jag vet. Det bästa är att man kan göra avstickare snabbt och billigt, i vintras åkte vi till Barcelona och denna sommar blir det Grekland. Till vintern funderar jag på Barbados eller Cuba!



Jag ansökte på olika researrangörers hemsidor och blev ombedd att komma på intervju och rekryteringsdag i Stockholm där de gjorde intervjuer och antagningstest och personlighetstest, språktest osv.. lite smått och gott! Sedan hörde de av sig fem dagar senare och allt var klappat och klart:)

Före det hade jag också gått guideskola i Alperna:)



Hur är det med dig? Vad sysslar du med?=) Kram!

2011-05-05 @ 12:53:52
URL: http://sofiahed.se
Postat av: Anonym

Tack så mycket för all info:)! Men ännu en fråga: Hur är det med appar för blackberry, alltså är det bra utbud och så?

2011-05-05 @ 22:20:48
Postat av: Anonym

haha tönt de va inte ens du som frågade!

2011-05-06 @ 14:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0