hemma och sjuk

Nix, oth botade mig inte. Inte ens tabletterna underbara Alexander åkte och köpte hjälpte till. Hat på detta. Har legat däckad i soffan, fick ställa in jobb. Riktigt trist. Jag är kanonhet, och inte på det bra sättet om ni förstår vad jag menar. Utan het som i att det känns som att jag brinner lite grann. Min kroppstemperatur är densamma som den nygrillade kycklingens jag egentligen skulle vara på jobbet idag för att ta tempen på. Och imorgon klockan 08.15 ska jag vara på vårdcentralen och ta en spruta. Behöver jag ens säga mer? För det första, vem gillar att behöva vara någonstans klockan 08.15? Och för det andra, vem gillar att ta sprutor? Inte jag i alla fall. Vem gillar att vara någonstans när man är sjuk klockan 08.15 för att göra något man hatar? Inte OK.
Jag provade karlsson på takets kuckeliku medicin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0