RIHANNA

Vi åkte Arlanda express in till Stockholm och satt och undrade om konserten på kvällen skulle bli av. Framför oss satt pressansvarig på konsertarrangören Live nation Kristofer Åkesson och snackade med expressen om exakt det. "Vi räknar med att det blir av men kan inte bekräfta det". Härligt tänkte vi.

När vi var framme tänkte vi först åka med väskorna till hotellet men råkade åka fel så det slutade med att vi dumpade väskorna i ett skåp på centralstationen istället. Sedan gick vi på stan till klockan 17.
Efter många timmar på stan hade jag ont i fötterna, då var det skönt att möta upp Linnea, Ida och Emelie för att äta middag på Vapiano på stureplan. Förutom middag så hann jag också med en av mina favoritdrinkar strawberry daiquiri.
Väl i globen spelade en dj en lång radda med olika partylåtar, basen kändes i hela kroppen
Emma och jag i väntan
Sedan dök hon upp och körde! Kan ni gissa vilken låt som hon sjöng när jag tog den här bilden?

Kommentarer
Postat av: alex

Rude boy?

2011-11-05 @ 14:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0