FRIED RICE GÄNGET

Elin, Linda och Emma var här igår och tryckte gott tillsammans med mig och Alex. Tjejerna tog med sig saker så att vi skulle kunna göra marängsviss, och när det nästan är klart frågar jag "vart är marängerna?" och det visar sig att dom hade fått stanna kvar på affären. Som tur var så smakade svissen inte så tokigt utan marängerna. Vi satt och såg idol och snackade enda tills någon såg att klockan var tjugo i två på natten. Eftersom det är en jobblördag så sa vi hejdå. Det var en riktigt trevlig kväll! Linda visade mig också ett gulligt klipp på youtube som jag tänkte lägga in. Mini-idol när det är som bäst.

Kommentarer
Postat av: astrid

men va bra att ni hade så jävla kul då...

2011-10-29 @ 09:31:12
URL: http://dissonans.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0