SÖNDAG

Vi hann med en fika på Kitchen innan Emil och Agnetha åkte med bussen mot Umeå 13.10. Jag och Alle körde från busstationen till hemmakväll och köpte 1 kg godis och åkte hem och la oss i soffan. Vid ungefär 15.30 kom en röd okänd bil in på gården. Då var det Pål och Lina som var ute och körde och kom förbi. Vi tryckte bullar, melon och godis och spelade spel. Min godispåse vann över Alexanders, viktigt. Dock förlorade vi i spelet. Nu är vi tillbaka i soffan igen. Tror det blir one tree hill maraton snart.
Lina och jag på Alex systers bröllop

Kommentarer
Postat av: Lina Bäckman

hörde jag en skål för jon och sofia =)



ps. om ni är sugna på revansch eller så kan ni ju ringa oss.



ps2. julia du köper godiset och alex kan ju se till att det finns kaffe ;)

2011-10-26 @ 15:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0