HELGEN

I lördags hade vi bjudit över Emelie och Jocke samt Lina och Rasmus på middag i Boviken. Vi åt, spelade kubb och bastade hela kvällen. Klockan tre på natten vaknade vi i soffan och upptäckte att vi inte var dom enda som blivit trötta av att basta, Emelie och Jocke hade också hunnit slumra till. En riktigt lyckad kväll var det! Tack sällskapet! I söndags jobbade jag 13-21 och direkt jag slutade stack jag och Alexander på bio. Vi höll på att få problem med att ta oss hem då lyserna på bilen stått på, men hem kom vi. Nu sitter jag på Karma. Jag ska äntligen ta ut löshåret, det har verkligen vuxit ut långt. Satt i det i slutet på juni så det är ju inte så konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0