ARJEPLOG

Bilder från sist vi var i Arjeplog

Jag är ledig lördag och söndag nu under påsken. Jag trodde att vi bara skulle vara hemma då vi inte pratat om något annat. Sedan skickar Alex ett sms igår och berättar att han bjudit in sig själv och mig till familjen Sundbergs stuga i Arjeplog. Jippie! Jag har velat åka dit enda sen vi var där sist påsken 2009 med Alex familj och deras kompisar. Det var en mysig resa. Jag är ingen stjärna på skidor och Alex tog upp mig till toppen direkt. Jag var livrädd första åket men sedan släppte det och blev hur roligt som helst. Den här gången vet jag inte hur mycket skidor det blir. Men Sebbe vill iallafall att vi ska ta med längdskidor upp till någon topp och åka. Jag vet inte om Sebbe vet hur otränad jag är, så vi får väl se hur det går. Får gå och springa lite på löpbandet nu för att förbereda mig. Jag är hur som helst taggad på att komma ut till naturen och dricka varm choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0