MEGAFONENFESTEN

I fredags var det dags för megafonenfesten. Jag hade bytt till mig Tobbes pass och bett om att få sluta klockan 15.00 den dagen. Jag skulle fixa mig hemma hos mamma och just när jag ska börja gå till henne så ser jag att Mackan ska köra hem samtidigt. Så jag springer till hans bil och slänger upp bildörren - rakt i mitt eget ansikte! Jag satt i en timme med en ispåse i ansiktet och hoppades att det inte skulle bli allt för fult. Vi mötte upp Tugge och Pedda lite senare och åkte till kågevägen. Alex körde och hämtade en pizza och så var förfesten igång. Vi satt och minglade till 21.30 då vi gick ut. Jag trodde att dom öppnade dörrarna till folkparken kl 22 så jag blev ruskigt förvånad då vi kom in utan att köa men tydligen var insläppet redan kl 21. Loreen var riktigt bra, hon körde 4 låtar + en till då publiken stod och skrek "en gång till". Nu taggar vi tills det att hon ska sjunga i eurovision song contest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0