FETTISDAG

Jobbade 07.45-15.00 idag. Efter att jag stämplat ut och bytt om satte jag mig i fikarummet och väntade på bussen. Det fanns semlor på bordet men jag var inte sugen på någon då. Men nu när kvällen lider mot sitt slut är jag besviken över att jag inte åt en semla på självaste fettisdagen. Jag gick på stan till 17.00 då Alex skickade ett sms och sa att han skulle bli sen. Då var jag redan riktigt less att vandra runt och kolla på grejer så jag gick och satte mig på waynes. Jag var den enda där förutom familjen som satt och pratade franska. Jag köpte en chailatte och satte mig ner vid ett bord och läste tidningar. Ungefär vid 17.40 dök Alexander upp på Waynes och vi gick upp köpte blommor åt hans mamma som fyllde år idag. Sedan gick vi tillbaka till Waynes och delade på en macka, osäkra på hur mycket fika Alexanders mamma skulle duka fram. Alex hjälpte mig att köpa min första app, angry birds. Efter det försvann det sociala med den måltiden. Sedan åkte vi dit och var där till 22 typ. Det var min dag. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0