NYA JOBBBYXOR

Jag måste välja ut nya jobbbyxor. Vi har flera olika modeller på dom och det känns jobbigt att behöva stå och prova. Det är inte ens kul att prova byxor när det kommer till vanliga byxor, ännu mindre roligt kommer det bli att prova jobbbyxor. Och jag älskade dom jag hade, fast än dom är missfärgade och sedan några månader tillbaka saknar en bakficka. Den sitter kvar men den sitter löst. Jag älskar att varje gång någon kommenterar det så vet jag att dom kollat på min rumpa och att jag kan påpeka det. Jag förstörde mina jobbbyxor yttligare gemom att gå in i en metallgrej på jobbet i tisdags som piercade mina byxor och mitt ben. Lite onödigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0