FRÅGOR & SVAR

Hej! Hur tog ni er runt i USA? Flög ni till New York och sen tåg genom USA eller flyg? :)
Vi flög och bilade runt i USA. Det började med att vi flög till New York och sedan Miami, körde bil till Orlando och därifrån flög vi till Los Angeles. Sedan bilade vi runt till alla andra städer vi besökte innan vi till slut flög hem till Sverige igen.

Åh där missa ni en riktig rysare!=) Vad jobbar ni med?=)
Jag jobbar på en icabutik och Alexander är egen företagare.

Jag hänger inte riktigt med. Först bodde ni i en fin lägenhet, sen for ni ut och reste, nu bor ni i en stuga? Skulle vara kul med bilder från huset!!
Jag tycker det låter som du hängt med rätt bra ändå. Vi har bott i Alexaders lägenhet sen 2008 och i april förra året (känns skumt att skriva förra året) fick vi nys om stugan i boviken. Vi hörde av oss och sa att vi var intresserade och dom gillade oss så vi skrev på kontraktet och hyrde sedan ut lägenheten. Sedan åkte vi till USA och kom hem efter ca 7 veckor och flyttade direkt in i stugan i boviken. Det är flera som bett om bilder på stugan men jag känner mig obekväm med att fota då vi inte äger den. Ni ser ju små glimtar här och var på andra bilder jag lägger upp, jag hoppas att det duger.

Grym blogg! Vad använder du för rouge du ser sådär nypon fräsh ut!?
Tack! Jag vet inte om jag tycker att jag ser sådär nyponfräsch ut men jag använder iallafall make up stores blush complex.

Visst har ni målat om en malm säng stomme? Berätta? Slipade ni den? Före/efterbilder. Tack på förhand :-D
Ja, det har vi gjort. Vi slipade inte på den innan för vi trodde att det skulle skada mer än vad det skulle göra nytta då det inte är massivt trä. Men vad som är bäst vet jag inte. Vi grundmålade och målade flera varv med den vanliga färgen tills vi blev nöjda. Målningen blev inte perfekt, det syns till viss del att det är två amatörer som målat. Men helheten är helt okej, vi ångrar oss inte. Men vill man ha det perfekt så skulle jag nog rekommendera att sälja den du har och köpa den vita malm. Mina före och efterbilder var lite halvdåliga men här länkar jag tre inlägg där man ser sängen. FÖRE, EFTER, och EFTER.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst har ni målat om en malm säng stomme? Berätta? Slipade ni den? Före/efterbilder. Tack på förhand :-D

2012-01-08 @ 11:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0