JVM-GULD

Jag blev väldigt trött igårnatt och sa till Alexander att jag förmodligen inte skulle kunna hålla mig vaken under hela jvm-finalen. När jag till sist bestämde mig för att gå och lägga mig frågade han om jag inte skulle kunna somna i soffan bredvid honom istället. Sagt och gjort, han hämtade ett täcke och jag somnade. När jag sedan vaknar, jag vet inte ens vad klockan var, så var det första jag såg tvskärmen där sverige ska få ta emot något pris eller något liknande, det var självklart att dom hade vunnit, så kollar jag bak på Alexander och upptäcker att han sover. Det var blandade känslor när han vaknade. Glädje över vinsten, men stor besvikelse att han just somnat före det avgörande målet. Som tydligen var ganska snyggt också? Det var lite komiskt.

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh där missa ni en riktig rysare!=) Vad jobbar ni med?=)

2012-01-06 @ 12:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0