ONSDAG

Jag började min morgon med ett bad och kämpade med massa balsam för att ta ut mitt löshår för att sedan lämna in det på karma. Sedan följde jag med Julia och Alice till elgiganten där Julia köpte en ipad 2. Efter det roliga köpet så åkte vi in till stan. Julia hade tänkt parkera vid sjukhuset men eftersom det var storm ute övertalade jag henne att stå på ckparkeringen. Sedan sprang vi runt och köpte massa grejer hon behövde ha med sig till australien, mitt hjärta åker ju på tisdag och blir kanske borta i ett helt år. Kommer att sakna henne massor!! Gav bort ett fotoalbum med bilder på henne och mig som jag hoppas att hon ska sitta och kika i när hon är på andra sidan av jordklotet. Klockan 14.40 (udda tid) var vi och såg break of dawn del 1 på bio. Den var faktiskt riktigt bra. Efter bion satte vi oss på kitchen och drack te/kaffe och snackade medan vi väntade på skjuts av Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0