SOMMAR

Äntligen lite sommar. Jag har legat ute sen klockan 12 idag och gick inte in förrän 15. Sist jag solade brände jag näsan och fick riktigt fula bikinimärken jag inte lyckats bli av med än. Men jag tror att jag klarade mig idag. Ingen bränd näsa. Jag solade på Alex föräldrars gräsmatta. Otruligt nog för mig så hade jag inte med mig någon bikini. Jag tog på mig ett linne och Alexanders kalsonger och gick ut. Två gånger fick jag vända om i altandörren för att jag såg deras grannar och skämdes så mycket över min utstyrsel att jag var tvungen att vända. Men nu är man iallafall lite mindre blek. Det är härligt att vara ledig och bara ligga ute och slappa, läsa lite tidningar och lyssna på musik. Nu ska jag plocka upp sminkväskan och göra mig redo för kvällen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0