STOCKHOLM

Efter två veckors semester hemma i Skellefteå åker jag nu iväg till Stockholm. Jag åker dit med Alexander. Vi tänkte shoppa lite, äta mat med vänner och strosa runt på gatorna där fram till tisdagkväll då vi ska möta upp Erik och Stina på Arlanda för att åka iväg till Grekland. Det blir Kreta den här gången. Jag vill slappa i en solstol och Erik vill vandra i berg. Vi får se vilken typ av resa det blir. Jag kommer kanske uppdatera lite bilder därifrån under tiden vi är där, annars slänger jag upp alla när vi kommer hem. Hörs och ses, ha det bra. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle inte du kunna lägga ut bilder på hela ditt och din pojkväns hus :)? Skulle vara roligt att se!

2012-08-01 @ 23:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0