TISDAG

Det var riktigt tungt att stiga upp imorse. Efter två nätter med lite sömn ville jag verkligen ligga kvar. Men upp kom jag mig till sist. Jag började jobba 07.00 och tiden gick som fort. 16.00 slutade jag och då var det strålande sol. Tog bussen hem till vitberget där vi har bott under festivalhelgen medan Alexanders päron är borta. Såg på lite tv medan jag inväntade Alex. Gjorde mat då han dök upp och åkte sedan och träna i Alex mammas byxor, Alex t-shirt med Jäder på som tryck och mina convers som skor. Jag hade inte riktigt packat för träning... Sebbe hakade också på och eftersom både han och Alex har kort på 360 så gymmade vi där. Jag fick gå på Sebbes ta-med-en-vän-kort. Efter vi tränat åkte vi och handlade mat som Sebbe skulle ha med hem, duschade och bytte om. Sedan blev det en sväng till ainas och en prommis runt stan. Eller först åt vi upp glassen vid campus om jag ska vara korrekt. Nu ska jag och Alle se VÄNNER och äta vindruvor. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0