TORSDAG

Jobbade 08.00-18.00 idag. När jag slutade åkte jag och Alexander och hämtade tre pizzor på tre kronor och körde till Sebbe. Efter att vi ätit och grabbarna provat sätta upp förtältet till husvagnen åkte vi till folkparken där Danne, Erik Ö, Gustavsson, Mark och Challe var och spelade vollyboll. Vi spelade någon timme och sedan gick jag, Sebbe och Alexander över till Alex föräldrars hus där dom hade fest och hälsade på. Just innan vi åkte hem mätte Jon våra kroppsfetter också. Efter att vi lämnat av Sebbe hemma hos honom åkte vi till ICA för att kolla mitt schema. Vi håller på att kika på resor med två kompisar och försöker hitta ett datum som passar båda. Som vanligt är det lite knepigt. Dom billigaste resorna är då min semester just slutat... Otur.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0