STOCKHOLM

Tjena. Sedan sist jag skrev har jag hunnit vara i Stockholm. Det blev inte mitt bästa besök i Stockholm om vi säger så. Min förkylning peakade typ lördagkvällen. Vi kom till Solna 10.30, myste med Willhard och väntade på att Jon och tjejerna skulle komma hem från gymmet. När dom väl gjorde det åt vi lunch ihop. Jag och Alexander gick sen och sov någon timme för att orka med barnkalaset. 10 ungar som sprang runt runt och skrek av lycka. På kvällen såg vi lite tv innan jag och Alexander la oss oförskämt tidigt. Min kropp var helt slut. Dagen efter hade jag sov-vm i soffan. Maolua som fyllde 4 år frågade mig efter ett tag "ska du bara ligga där?" haha. Jag fick mig upp ur soffan lagom till middagen. Men den kvällen la vi oss också tidigt, kring 21. Bättre lycka nästa besök! Var hur som helst trevligt att träffa alla. Jag stannade hemma från jobbet igår men tänkte ge det ett försök idag då jag känner mig piggare. Lika snorig och hostig men piggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0