BILDER FRÅN STHLM

Bild från planet
Middag på Olles vid t-centralen. Jag hann åka för långt med tuben & nästan bli avslängd från en buss innan jag var framme i bromma. Bara för att direkt jag kommer fram hoppa in i en taxi och åka tillbaka till stan, haha!
Jag hatar inte pasta. Åt det till middag och lunch varje dag
Alex försökte lista ut hur man knyter en slipsknut


Bromma blocks


Handelshögskolan

Det minglades i 3-4 timmar

Jag fick presentera mig som Julia, gäst till Alexander

Tyvärr vann inte Alexander

Men han blev en mentor rikare

När vi var klara på handelshögskolan vid sju på kvällen gick vi till vapiano på stureplan (det minst fina vapianot om du frågar mig som varit flitig och ätit på alla tre i Sthlm) och åt med Tomas som vi även sov hos

Det blev en tidig morgon på torsdagen, planet till Skeå gick 08.05

Jag mådde inge vidare när vi skulle flyga men en kopp te fick jag ner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0