FÖRSTA MARS

Jag har inte varit på topp idag, har känt mig trött och hängig. Men jag ska egentligen inte klaga, har haft det ganska bra ändå. Alexander slutade 2 timmar tidigare och kom hem och gjorde american pancakes till mig. Det har varit +5 grader och snön har smält och ramlat ner från taket. Jag räknar med vår snart! Fast innerst inne vet jag att det är länge kvar. Inatt vaknade både jag och Alex av att det lät som att någon attakerade taket. I själva verket var det typ 100 kg snö som rasade ner på marken. Nu är det läggdags. Emil kommer hit i helgen så jag tänkte stiga upp hyffsat tidigt imorgon och dammsuga. När man har vitt golv får man dammsuga ofta.
Daimglass och modern family är en bra kombo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0