TIDSFÖRDRIV

Jag steg upp 07.05 imorse för att jag hade en tid att fixa till mina naglar. Två hade gått av och behövdes göras om. Det var inte jättelätt att stiga upp den tiden då vi suttit några jobbarkompisar och snackat strunt till nästan ett på natten. Linnea glömde sin väldigt fina scarf hos mig som är från något fint märke jag inte minns nu. Funderar starkt på att köra på 24-timmarsregeln (har man inte hämtat sin grej som man lämnat hos någon efter 24 timmar så blir den en ägodel till den man lämnat den hos, hehe.) Naedå, Linnea ska få tillbaka den. Nu sitter jag lite oväntat nog på Malmiahotell i stan och dricker varmchoklad och väntar på att butikerna ska öppna. Tänkte shoppa lite före jag börjar jobba idag, kanske luncha med Alle också. Höres!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha låter farligt :-)

2012-03-30 @ 17:01:22
URL: http://linneajoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0