FREDAG

Jobbade 8-16.30 i frukten med Erik idag igen. Vi har turats om att sjunga jobbiga sånger för varandra. Erik började med Sean Banans melodifestivalsbidrag och jag kontrade med preem reklamlåten gummibjörn. Fast jag sjöng bumbibjörn... När jag slutade satt jag kvar på jobbet ett tag och väntade på att Alexander skulle sluta. När han gjorde det åkte vi in till stan för att Alexander ville köpa ett dataspel. Han kom hem med spelet och jag med ett par röda byxor från carlings. Jag bor ju i princip i deras svarta modell av den där byxan. Sedan gick vi förbi valentino och köpte pasta att ta med hem. Jag klagar inte. Sen att vädret verkligen har levererat dom senate dagarna gör ju inte saken sämre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0