LÖRDAG

På lördagen jobbade Alexander, 11.00-14.00. Jag och Emil degade hemma i soffan och väntade på att Emil skulle bli körduglig. Efter att ha gjort alkostickantestet så brummade vi in mot stan. Vi kikade in i några få butiker innan Alexander mötte upp oss på MQ. Killarna köpte var sin skjorta och sedan åt vi lunch på kitchen. Jag åkte och jobbade till klockan 22.05. När jag hade slutat styrde vi en filmkväll och såg The Social Network. Emil hade aldrig sett den förr och blev eld och lågor. Jag somnade mitt i filmen... Dagen efter styrde vi pannkaksfrukost och såg filmen en gång till. Innan Emil började köra tillbaka till Östersund så åkte vi och åt lunch på Dallas. Ingen nyttig helg matmässigt blev det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0