TORSDAG

Åkte in till stan vid 09.00 med Alexander. Fikade på Stigs med honom och hans pappa innan jag prommenerade vidare mot Hufvudsaken där jag hade tid för att ta bort mina gelenaglar. Evelyn som jag vanligtvis går hos var uppbokad ett tag framöver och jag kände paniken över att dom vuxit ut så mycket och var tvungen att ta bort dom. Har haft gelenaglar i över ett år nu så lite konstigt känns det nu då jag klippt dom korta men, vi ser väl om jag gillar det eller går tillbaka och fixar nya. När jag var klar mötte jag upp Linda och Emma på Kitchen för en lunch. Var länge sedan sist så det var trevligt. Var även roligt att se Lindas mage som fortsätter att växa. Jag hann hem till mammsen en sväng också innan jag på kvällen jobbade. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0