LÖRDAG

Jag och Alexander tog bilen till stan en snabbis för att göra några ärenden. Sedan körde vi till en backe i stämningsgården där Alexanders syster och hennes mans familj var. De åkte pulka, fikade och solade. Solen värmde mycket och jag njöt verkligen av att vara ledig en sådan fin dag. På kvällen mötte jag upp Zandra, Emelie och Fia på wok n roll där vi köpte mat och åkte ut till boviken. Agnes bad Fia att skicka en pin, vi förstod ingenting. Men till sist hittade hon till oss iallafall. Vi satt och snackade och åt godis fram till klockan ett på natten. Härlig kväll:-)

Kommentarer
Postat av: soffaaan

BÄSTA LÖRDAGEN! <3

2013-04-08 @ 18:12:58
Postat av: Linnea

Shit vad jag saknar dig och Fia❤❤❤

2013-04-09 @ 09:36:30
URL: http://linneajoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0