FREDAG

Kärleken till djur alltså. Nu när vi bott hemma hos min mamma ett tag så har jag fått mysa med min favoritkatt Misse väldigt mycket. Han sover alltid med mig och Alexander på natten, och jag har saknat att vakna upp med en liten pälsboll som ligger tätt intill en. Han har varit med i 13 år nu om jag inte minns fel. Vi skulle egentligen inte ha någon mer katt. Men så satt mamma hos veterinären för att avliva en hamster som vi haft som blivit akut sjuk. Bredvid henne satt en yngre kille med Misse som då var ett halvår i famnen. Hon råkade höra att han var där för att avliva Misse, som då hette Pimpen. Utan att veta vad som hänt så satt mamma i bilen på väg hem med världens finaste katt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0