HEJ FRIDA

_________________________________________________________________________
 
 
Från: Julia
Ärende: Beställning
 
Hej!
 
Jag beställde en jacka från er som hette Frida för precis två veckor sedan idag.
Jag undrar hur lång leveranstiden normalt sett är?
 
MVH Julia

_________________________________________________________________________
 
Från: Angelica Kundtjänst
Ärende: Beställning

Hej Frida!

Tack för din mail! Din beställning kommer att levereras i slut av veckan. 
 
Med vänliga hälsningar,
Angelica
 
_________________________________________________________________________
 
Varför känner jag mig inte helt övertygad om det? Haha. Jag skrattade när jag såg att hon började mailet med att skriva "Hej Frida". Oj vad snabbt hon måste ha läst vad jag hade skrivit för att tro att jag var den som hette Frida tänkte jag. Och vad fort hon måste ha skrivit sitt svar till mig för att hinna skriva det på så dålig svenska. Inte för att det gör något, hon gjorde sig förstådd i alla fall och det är ju det viktiga. Problemet är bara att hon svarade på mitt mail jättesnabbt och utan att veta vilken produkt jag pratade om (uppenbarligen) så jag vet inte om jag vågar lita på att den kommer i slutet av denna vecka. Vi får väl se!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mor

Det heter "normalt sett" med e.

2013-12-10 @ 10:52:07
Postat av: Mor

Jag menar stavas det.

2013-12-11 @ 14:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0