LÖRDAG

På lördagen åkte Alexander till Piteå för 50-årsfest och jag till Moröbacke för 30-årsfest. Lina har fyllt 30 och något man vet om Pål och Lina är att dom kan det där med fester. Maten är alltid god, dekorationen är alltid fantastisk fin, och det kommer att finnas lekar. Jag får inte glömma att nämna att man vet att Pål har köpt massa bubbel. Varje gång jag är hos dom så kan jag inte hjälpa att tänka att jag skulle vilja bo i deras hus. Dom har gjort det så sjukt fint som ni säkert kan se på bilderna. Någongång senare på kvällen drog jag vidare till Staflund. Jag kom dit just innan dom skulle gå ut, men jag hann mingla lite med folk jag inte träffat på länge och när dom drog ut på krogen så hakade jag på. Klockan två tog jag en taxi hem. Väl hemma städade jag och satt vid datorn till 04.30 typ. Jag ställde klockan på 13.30 dagen efter men vaknade av mig själv 11.30. Då hade Alex hunnit komma hem från Piteå också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0