TISDAG

Tisdagen började med jobb 07.45-15.00. Efter att jag stämplat ut gick jag och satte mig i fikarummet ett tag och snackade lite strunt och åt frukt med Julia, Tobbe, Emma och Rickard. Tobbe som också hade slutat var snäll och skjutsade hem mig lite senare. Väl hemma har jag städat och nu ser jag på klockan att det är läge att börja med maten. Alexander ska hyra den sista Falkfilmen som vi har osett på väg hem från jobbet. Alla filmerna har varit över förväntan bra! Önskar att det fanns 20 till. 

Kommentarer
Postat av: olivia

vad använder du för foundation?:)

Svar: Hej:) Jag använder sheer covers mineral foundation i färgen buff och så har jag en annan foundation från Lancome som heter Teint Miracle.
Julia Boman

2013-02-21 @ 14:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0