2012

JANUARI. Jag tittade på när Alexnader och hans polare gjorde årets första dopp i havet 1 januari. Alexander och jag åkte till London tillsammans. Jag sa hejdå till Julia som flög iväg till Australien. Vi hade en ICA-kvällsfika hemma hos Viktor och lite annat hände den månaden.
FEBRUARI. Var på hockey med jobbet. Värmen i stugan försvann och jag och sambon kämpade mot kylan. Alexander gick vidare i tävlingen årets affärskreatör. Vi åkte till Umeå och bodde i Emils studentrum. Jag och Alex hade nog vår mysigaste alla hjärtans dag någonsin. Linus, Johnny, Victor och Linnea kom förbi på taco och vinkväll.  Jag följde med Victor och Alex till IKEA. Vi hänged med Tugge och hans kompis.
MARS. Emil kom till Skellefteå. Jag fortsatte läsa i min bok. Jag och Alex satte oss i snön ute på gården och solade. Jag fick vara våffeltjej på jobbet. Danne fyllde år och ordnade fest. Vi åkte till Stockholm och till Handelshögskolan för att se vem som skulle vinna årets affärskreatör, tyvärr blev det inte Alle. Jag tog en bild på mig själv innan jag somnade för sista gången som 21 år. Jag fyllde 22 år. 
APRIL.  Jag och Alexander åkte till Arjeplog med familjen Sundberg. Vi gick till boviksbadets strand och spelade kubb. Hade en dubbeldejt med Linnea och Tobias. Alex var gullig. Jag solade i linne utomhus. Vi åkte till Piteå och hälsade på familjen Andersson. Vi åt på bishop arms för första gången. Linda och Johan styrde förkrök innan megafonenfesten. Jag kunde inte få nog av american pancakes. Vi firade valborgs hemma hos oss. 
MAJ. Vi sålde lägenheten på kågevägen. Alexander blev morbror för tredje gången. Jag fick uppleva Elin på  gymmet tillsammans med Fia. Vi var på någon mässa vid folkparken. Fick svara på lite frågor om vår USA-resa i megafonentidningen. Alex föräldrar kom förbi med fika. Book styrde en grillfest. Jag hittade den sötaste tomaten jag någonsin sett. Jag blev upplärd i frukten. Gick på mitt första corepass. Drack vin och bastade. Var på personalfest. 
JUNI. Styrde en 6-kamp i boviken med jobbet. Var på födesedagskalas i Stockholm. Hängde med Emelie, Fredde och Sebbe. Ordnade en mastercheftävling. Myste i ett hemmagjort tält. Njöt av den fina utsikten i boviken. Testade spela fotbollsgolf med Alex, Stina och Erik. Beachparty i boviken. Hade härlig ledig dag i solen med Linnea. Smörgåstårta hos mamma och fest hos Linnea på midsommar. Discgolf med Sundbergs. Fia var tillbaka på jobbet. Stadsfesten drog igång.
JULI.  Stadsfesten fortsatte. Ainas med Alex och Sebbe. Solade. Var på middag med tjejerna på Olles. Tjejfest i boviken. Vollyboll på vitberget. Middag på nordanå med Emilia, Emelie och co. Middag med Alexanders systerbarn. Fest i Emilias uterum. Husvagnssemester i Piteå. Patriks stuga i Umeå. Alexanders syster, man och barn på besök. Mera tjejhäng i boviken. GOE. Middag med mor. Noomi blev två år. Vi åkte till Stockholm. 
AUGUSTI.  Vi åkte till Kreta tillsammans med Stina och Erik. Vi var på Lundmarkarns bröllopsfest. Jag och Alex spelade discgolf med Erik och Vidar, åt en glass i bergsbyn och avslutade dagen i boviken. Var på Elins avskedsfest. Körde gocart med jobbet. Spelade pingis. Firade Alexanders födelsedag i Östersund. Var med och tävlade i minigolf mot andra ICA-butiker. Vi vann. 
SEPTEMBER. Jag slutade göra gelenaglar. Vi inventerade på jobbet och hade en fest på kvällen. Prommenerade i boviken med Alex och badade. Färgade håret mörkare. Åkte till Barcelona med jobbet. Linnea och jag åkte och hälsade på Fia i Umeå. Gick på hockey med samma tjejer hemma i Skellefteå. 
 
OKTOBER. Började se SHF. Spontanfestade med Pål och Lina. Såg första avsnitten av solsidan hos Jennifer och Victor. Myste med Linnea. Första snön kom. Linnea och Tobbe spelade buzz med oss. Såg norra brunns show. Det blev kallare. Jag och Linnea sov över hos Regina. Fikade med Alex, Victor och Jennifer. Åt middag och bowlade med jobbet. Piteågrabbarna sov över. 
NOVEMBER.  Uffe, Ulrika och Veldela hälsade på. Maskeradfest hos Linnea. Julmys hos Julia. Vi var förbi kåge och hämtade/rensade saker. Emil kom till Skellefteå. Vi åkte till Stockholm. Såg Swedish House Mafia. 
DECEMBER. Alex bröt två tår. Vi skaffade netflix. Lucia på jobbet. ICA-reunion hos Östlunds. Babyshower för Linda. Linneas 21-årsfest. Erik var i stan. Julafton. Juldagen. Annandagen. Nyårsafton.

Kommentarer
Postat av: :)

Lite konstig fråga, men vad använder du för ögonfransböjare?:)

Svar: Hej! Jag har använt lite olika genom åren. Ibland från Åhlens och ibland från H&M. Just nu har jag en från märket Shiseido. Den finns på Kicks hemsida och på Eleven. Jag länkar till den från Eleven.

http://www.kicks.se/shiseido/eyelash-curler-p11400
Julia Boman

2013-01-09 @ 21:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0