ONSDAG

Dagen började med att jag och Alexander åkte till Luleå. Vi hann träffa Aaro (länge sedan sist) och Mathilda hemma i Aaros lägenhet. Grabbarna pratade gamla minnen och vi skrattade åt galenskapen. När vi kom hem igen från Luleå var det bara att byta om och vända ut på vägen igen. Emma fyller år på fredag och ville fira med en middag på bryggargatan. Riktigt mysigt! Och kul att se henne igen. Det blir ju inte lika ofta nu då hon bor i Stockholm. Det blev jag, födelsedagsbarnet, Madde, Emelie och Denise som var och åt och hade trevligt. När alla började bege sig gick jag till Olles tak där Alex var med sitt gäng för kvällen. Jag sa ungefär bara hej där sedan åkte vi hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0