TORSDAG

Jag klev upp klockan 07.11 på min lediga dag. Jag hade glömt beställa blommor och blev tvungen att skicka ett sms till Magnus på jobbet och kolla till när det var det skulle vara beställt. För att få det ur världen åkte jag in till jobbet och gjorde bort det på morgonen. Mamma kom förbi efter lunch och hängde med mig någon timme. Just innan hon skulle åka lagade jag en sen lunch, det fick bli palt utan fläsk med smör och lingonsylt. Sedan kom Alexander hem med migrän. Han gick och la sig direkt han kom hem och då kände jag att jag också var trött så jag gick också och la mig. Vid åtta bestämde jag mig för att vi var tvugna att stiga upp om det ska gå att sova inatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0