KLIPPTID

Det har gått lite drygt 6 veckor sedan jag klippte mig nu. Det är många som har varit snälla och sagt att jag är fin i kort hår, men jag vill bara att mitt hår ska växa nu nu nu, fortare, fortare. Varför ska det ta sådan tid? Jag vill gärna hålla topparna fräscha och fina den här gången också, för en gångs skull, så därför så ska jag boka in en klipptid nu snarast och klippa topparna. För att kunna vara ännu mer säker på att topparna håller sig fina så köpte jag en flaska med moisturizing overnight repair for dry hair som jag ska börja smörja in topparna med innan jag lägger mig på kvällen. Det låter som att mitt nya mission i livet är att hålla håret snyggt, så seriös som jag låter kanske jag inte är, men lyckas jag så blir jag glad. Förhoppningsvis så är flaskan jag köpt king. Men det återstår att se. Jag kan ju vara lurad också, hehe. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0